Методичні матеріали для педагогів
➥ МЕТОДИЧНА РОБОТА (Блог методиста Чорноострівського ПАЛ)
- Наказ №56 від 30.08.2022 “Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2022-2023 навчальному році”.
- Наказ №57 від 30.08.2022 “Про створення методичних комісій на 2022-2023 н.р.
Методична комісія загальноосвітніх дисциплін
Методична проблема, над якою працює ліцей: Активізація освітнього процесу на основі ІКТ-навчання.
Методична проблема, над якою працює комісія: Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей у процесі навчання предметів загальноосвітніх дисциплін.
Склад методичної комісії
- Медвідь Н. В. – голова МК, викладачка вищої категорії.
- Кухар О. А. – викладач вищої категорії.
- Капітан Л. С. – викладачка вищої категорії.
- Дика Л. І. – викладачка вищої категорії.
- Лучкова Т. П. – викладачка 1 категорії.
- Шинкарук Д. С. – викладач 1 категорії.
- Зарічнюк Л. М. – викладачка 1 категорії.
- Парасина А. Т. – викладач 1 категорії.
Основні завдання методичного об’єднання на 2024-2025 навчальний рік:
- Підвищувати професійну кваліфікацію викладачів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.
- Вдосконалювати якість викладання предметів загальноосвітніх дисциплін шляхом провадження ІКТ.
- Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.
- Поглиблювати знання учнів з навчальних дисциплін, а викладачам працювати над питаннями самоосвіти.
- Продовжити систему проведення відкритих уроків.
- Працювати над поповненням навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційно-довідкового забезпечення кабінетів природничо-математичних наук.
- Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів.
- Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення бази даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.
➥ План роботи методичної комісії загальноосвітніх дисциплін на 2024–2025 н.р.
Електронні засоби навчання із загальноосвітньої підготовки:
➥ ПЕРЕЙТИ
Методична комісія спецдисциплін
І. Професія: Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А1», «А2»). Водій автотранспортних засобів (категорія «С»)
Методична проблема, над якою працює комісія: Інноваційні педагогічні технології та їх впровадження на уроках теоретичної та професійно-практичної підготовки.
Склад методичної комісії
- Насідач Д. М. – голова МК, майстер виробничого навчання, 14 тарифний розряд.
- Барабаш В. В. – викладач вищої категорії.
- Мазур І. М. – викладач 1 категорії.
- Шинкарук Д. С. – викладач 1 категорії.
- Дудар П. А. – майстер виробничого навчання, 14 тарифний розряд; викладач 2 категорії.
- Михальчук О. І. – майстер виробничого навчання, 13 тарифний розряд.
- Юрчик С. В. – майстер виробничого навчання, 13 тарифний розряд.
- Горбацький Б. М. – майстер виробничого навчання, 13 тарифний розряд.
- Свірщ П. В. – майстер виробничого навчання, 13 тарифний розряд.
Електронні засоби навчання з професійної підготовки:
➥ Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування
➥ Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва
➥ Водій автотранспортних засобів
ІІ. Професія: Кухар. Кулінар борошняних виробів. Адміністратор
Методична проблема, над якою працює комісія: Комплексно-методичне забезпечення уроку теоретичного та виробничого навчання та його ефективне використання на різних етапах заняття.
Склад методичної комісії
- Шиманович Т. А. – голова МК, майстриня виробничого навчання, 13 тарифний розряд.
- Насідач І. Г. – викладачка 1 категорії.
- Фурман В. А. – майстриня виробничого навчання, 14 тарифний розряд.
- Яремчук С. О. – викладачка 1 категорії.
- Барабаш Р. С. – викладачка 1 категорії.
Основні завдання методичного об’єднання спецдисциплін на 2024-2025 навчальний рік:
- Робота членів МК завжди спрямована на реалізацію проблемної теми методичної комісії
- Підсумком роботи викладачів і майстрів виробничого навчання є професійне зростання, покращення рівня знань здобувачів освіти, а також виховання творчих особистостей, самостійності, відповідальності майбутнього покоління.
- Стрімкий розвиток технологій вимагає від викладачів та майстрів виробничого навчання в системі ЗП(ПТ)О досконаліших форм і методів проведення уроків як теоретичної, так і практичної підготовки. Вимоги до педагога підвищуються, а найважливішим засобом підвищення педагогічної майстерності педпрацівників є методична робота.
- Вивчення та поширення педагогічного досвіду (відвідувати та аналізувати відкриті уроки, які проводять викладачі та майстри виробничого навчання в ліцеї, членам методичної комісії провести відкриті уроки згідно графіка).
- Вивчення рівня вихованості, знань, умінь і навичок учнів.
➥ Протоколи засідання методичної комісії
Електронні засоби навчання з професійної підготовки:
➥ Кухар